Vilket team vi är!!

Japps, hela dagen har vart så himla kreativ o bra. Har shoppat me mamma,flängt ut o in i affärer på tuna park,köpt toppar,växter,örhängen till studenten o lite underkläder! sen vidare o köra stadstrafik, sen ner på stan o leta skor till mamma o glo lite annat,köpte inget på stan dock..hehe.. Sen blev de willys o träffa martin,hans pappa o Magico o storhandla mat,sen in på rusta,handla lite skit,sen hem o tänkte att ja skulle plugga,nej de blev storstädning av hela lägeheten, flyttade om en massa o ställde så de blev snyggt,diska,dammsuga,vika kläder,hänga undan o ställa undan.. nu sitter jag här o är så glad att ja bor här,haha låter så löjligt men när de är nystädat,allt är handlat o jag har fått shoppa då är allt tamifan så himla bra!!=) Nej nu ska jag plugga lite,blir inge msn idag, kanske lite FL senare ikväll men nu ska jag ägna mig åt detta o de ska sitta i benmärgen nu,jag har ju pluggat länge nu så de ska sitta! förhoppningsvis! nej de var allt för mig! Jag är så oförskämt nöjd och glad idag!=)
Älskar dig Martin,du o jag!!Pusspuss!!
----------------
en aning senare:
ja tänker slänga in en lista,läs om du orkar,detta är ju faktiskt min blogg o jag bestämmer vad som ska finnas här,de är upp till dig om du orkar läsa mitt tjat om allt o inget,om du stör dig så vet du vart kryssknappen finns längst upp till höger;)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Vid 10 tiden på lediga dagar så jag hinner upp till halv ungefär;) och på vardagar vid 8 tiden..

Var köper du dina matvaror ifrån?

willys..billigt o bra.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

blir aldrig bra på kort, tar hellre bilden


Vilken var den senaste filmen du såg?

the dudeson movie.


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

absolute reagge

Vad åt du till middag senast?

Igår åt vi falafel,grönsaker,vitlöksdipp och wraps.

Vem var den senaste som ringde dig?
Martin

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
hur stort?

Vad hade du på dig igår?
svarta jeans o en grå tröja

Äger du några band T-shirts?
nej.


När flög du senast?
Förra året i augusti till cypern me Martin


Har du gråtit offentligt?

haha jaaa

 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nja,kanske..att bli bjuden är ju alltid trevligt.;)

Kan du kasta macka?
vet inte,ja kanske?

Vad har du med dig in på bion?

popcorn och läsk

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

psykologi

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
förståelse

Vilken är din favorit drink?
länge sen ja drack drinkar! men cosmopolitan är ju najs.

Gillar du din boende-situation?
Jag älskar det!!


Är dina dagar fullbokade och stressiga?

50/50..

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja ibland! haha men oftast inte!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
fjortisarna som sprang upp o ner i trappan i lördags,dumt att fest inuti lägenheten o inte springa upp o ner o skrika som en galning!!=/

Skulle du säga att du är trendig? 
Jag tror det, eller liksom jag har "vanliga" kläder o gillar de mesta som de flesta gillar..trendigt? kanske..
 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
jaa som fan!!

Lite snabba grejer:
Favoritfärg på kläder:
svart o grått
Favoritfärg överhuvudtaget:
rött
Handlar kläder helst på:
Gina tricot o MQ
Handlar skor helst på:
Bianco
Favoritparfym:
Ralph lauren
Jag känner mig som bäst när:
allt flyter på och man har saker att se fram emot eller bra saker man gjort.
Jag känner mig som sämst när:
När jag inte gör de jag vill göra eller säger det jag vill säga i vissa anseenden.
Musikfavoriter:
Infected mushroom, welle erdball, alice in videoland, depeche mode, takida m.fl
Detta går man längst på enligt mig:
snällhet
alltid i väskan:
plånbok, läppglans, tuggummi,pennor,kalender,tamponger,mobil,busskortet m.m.
Bästa egenskapen hos mig är:
försöker vara snäll i de flesta fallen.
sämsta egenskapen hos mig är:
svårt att sluta disskutera saker som är färdigdisskuterade och morgontrött!

Nej nu ska jag fortsätta plugga!! de var allt! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0