Booooring.

Mitt liv är ganska bra men vardagarna är bara fylld med jobb jobb o jobb..usch så trååååkigt! och ja börjar längta efter våran flytt så himla mycke o få träffa massa roligt folk.,börja plugga o sådär.. få lite miljöombyte. Om ja hade bott själv o varit singel så hade jag nog stuckit för länge sen, men känner att de är värt att vänta in sensommar/hösten o vara med mina två grabbar..=)
De som jag mest ser fram emot är när Sandra kommer hem, och om du läser detta gumman så sa jag nej till att jobba på din födelsedag så jag kan gärna göra ngt då..:D o så måste vi ut på krogen du o jag! var ju så länge sen..!!
O så måste man börja julpynta,köpa martins födelsedagspresent,även fast han säger att han inte vill ha ngt så vill jag ju ge han ngt iaf.. ja tycker de är kul att köpa. får se vad de blir...kommer säkert bli ngt basic som parfym/klädesplagg/cd/film eller nåt i den stilen. funderar på att skicka efter ngt men då kommer de säkert levereras till hans jobb eller så kommer de hem o ja jobbar ju så tidigt så då hinenr han typ se de,haha i lands problem..:P
Nej nu ska ja duscha o sen sova. i morgon är de fredag,happy happy day!! födelsedagsfest på lördag,kommer bli najs! måste ut till tuna park o köpa ngt också från mig o Martin. o träning på söndag me Ida då,NY är vårat mål..ingen som fattar men vi förstår ju o de är huvudsaken;)
TRhats it for today! och till sandra igen,vi måste prata på skype snart!! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0