jaaaa=)

Nu är de sådär glatt o lyckorusligt, om de nu finns ett ord som ens heter så? =P
Men iaf så har jag Moa, hittat världens bästa födelsedagspresent åt min kära Martin,alltså shiiit va bra den e! men kan inte skriva ut den eftersom han kan se detta då min blogg e sparad men ja ska skriva så fort han fått den så inom en vecka får ni veta ni som ens bryr er?;)
Iaf så har detta varit en happy happy day, kom till jobbet,trött som ett as men ja såg då till min förtjusning på tavlan att ja bara skulle jobba 6 timmar!!! jihoo! och de gick fort.. och bra.. =D sen ner på stan o träffa Madde o fika o fixa lite,julhemlisar för pojkvännerna ni vet,haha..julnördar vi e;) men de är mysigt! och julen är ngt ja verkligen älskar så då ska man lägga ner tid på de. sen hem, hämta pengar,åka tillbaka till stan o köpa martins present,sen hem,sen iväg o handla massa smågrejer och emelies present...sen vidare till badmintonhallen som vi bokat bana till,och ja,Martin fick storstryk så han ligger o grinar i soffan just nu o vägrar titta på mej,hahah,nej då. han vann storslaget över mej men mitt racket måste ha varit snett eller felkonstruerat??!!!!!!!!m Nää men ja ä int bitter! =P
försöker få tag i sandra cokså,men hon svarar inte på skype, måste ju sova snart.. work tomorrow! o sen efter onsdag så är de ju torsdag o torsdag innebär ju dagen före ledigt,även fast man jobbar på fredagar så är man endå ledig längre tid o de ska skönt. ska försöka ha middag nån dag här snart som vi planerat! family dinner!=)
nej nu ska ja prata med vinnaren lite o sen duscha,sen sova. så tack o hej! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0