länge sedan.

Nu var de ett bra tag sen ja uppdaterade min lilla blogg,så dags o göra det.
Jag mår bra och jobbar som fan, har jobbat hela denna vecka o ska göra de nästa vecka förutom måndag då ja ska va ledig.. men annars då, jo i helgen ska vi iväg till västerås ja o Martin på nån konsert som hans syrra o hennes tjejkompis skulle på,vi ska vara "chauförer" åt dom o så ska vi också se den,vet inte vem de är men nån skönsjungande kille på gitarr sa Martin så ja,varför inte?
Idag har ja handlat vinterskor!mycke nöjd..=) sen har ja fått förlängt eller ska få förlängt på mitt jobb,skönt,där släppte den feta ångesten.. men nu slutar strax älskling o vi ska till två vänner o kolla film/spela o umgås. thats it. slänger upp en bild på mina nya vinterskor som e sjukt sköna o bekväma..snygga också och dessa inhandlades på scorett.=) men ja har ju 2 svarta stövlar me klack så hoppade att köpa stövlar nu.
image57
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sotis. hur var konserten? skypa snart?.. puss babe

2007-11-19 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0