....

Japp så var en måndag avklarad, det var inte så mycke att göra på jobbet,eller de beror ju i ju för sig på hur man ser det,vi hade endel men sen beror de väl på vilken grupp man går i.. efter jobbet så ringde min älskling o berätta att hans kompis hade fått tag i råsunda biljetter, och som de flesta kanske känner till så är inte fotboll min grej, o ska man dessutom jobba så vill man inte sitta där o vara tråkig så ja tackade nej,så ikväll tänkte ja ha en egen kväll för mig själv med tonfisk(martin hatar fisk),musikalfilm(martin hatar musikaler),vinröda stora vindruvor med kärnor(martin hatar vindruvor med kärnor)..altså är de upplagt för en ultimat MoaBoa kväll som M skulle sagt de..men vad han inte vet är att när han komemr hem, och ja sover(jag ska sova tidigt!!!) så kommer de stå ett litet paket ute i hallen, med ett vykort av en ko och en lite spontanpresent som jag snubblade över idag på åhlens,fastän jag inte har råd så råder de inga tvivel om att denna doft var helt ljyyyyvlig så den bara måste sitta på min älskling!
image56

Och nu skriker en annna älskling om att nu är de matdags! så ge fan i datan o göd mig,
så låter de typ på suddens stämma..;P
Nu vet alla vad jag ska pyssla med ikiväll! och ja börjar få läsare, vilka har ja ingen aning om så kommentera gärna om jag skulle råka skriva nåt intresant?
Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman, jag fattade inte att jag kunde kommentera! trög jag är eller hur?
men du har fortfarande inte lagt up någon bild på din bil, skulle vilja se den.
jag har själv en hemma kväll ikväll med star wars filmer.. vill hellre se din musikal
saknar dig. puss

2007-10-23 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0