Åhhh!

Nu har jag äntligen jobbat och i morgon är jag ledig! får se om jag ska jobba på torsdag! Måste få ihop till bra julklappar,haha typiskt mig att tänka på jultider redan nu men etftersom jag är timanställd så får jag ju lönen uppskjutet en månad i taget så septemberpengarna kommer i slutet av oktober osv.. och då blir ju detta i slutet av november,alltså den sista o ska räcka fram till den 24/12.. jag ska pynta lika fint som förra året ,med julgran, julbaka pepparkakor o ischoklad..jaja nog snackat om juletider!jag o min älskling ska ju på teater/komikkväll me glans o schyffert,guuud va kul de ska bli! =D Nu är han på poker klubben o ja sitter hemma med en fet mensvärk! aj aj! men bra att den kommer som den ska o nogorlunda regelbundet så får väl inte klaga..=P
åhhh ja måste få skriva lite om en nostalgisk sak ja nyss hitta på internet! Åhh ni måste minnas denna serie??? Jag älskade den o när ja såg introt så poppade alla namnen upp,jag kom ihåg allihopa och ja minns att ja alltid blev så sur när jag missade ett enda avsnitt även fast denna serie är känd för att de inte gör nåt om man missar en hel vecka, de har ändå inte kommit längre utan kan fortfarande sitta i samma scen vid ett middagsbord o snacka om samma sak, haha nej riktigt så illla var de väl inte? Men åhh, ja vill att den ska gå i repris!!! skulle sitta helt fast klistrad framför tv, nog för att tre kronor,rederiet,nya tider,skilda världar också var populärt för mig för många år sen nu men denna serie var nog min absoluta favorit. O nu undrar ni kanske vilken serie???
Här kommer 2 länkar.
Det första introt:
http://www.youtube.com/watch?v=liD0opCPyaI&mode=related&search=
Det andra introt:
http://www.youtube.com/watch?v=O7JAjNK8vpk&mode=related&search=

hahah seriöst, när var detta? 96? 97? Gud va länge sen! o när ett minne poppar upp så dyker ju guvetvis andra minnen upp, den gamla tiden ute på landet,när man bodde hemma alltså.. bussar att passa, (kvart i tio bussen var ju sista), alla gamla kompisar, är alla kvar här i stan? Jag tror faktiskt det.. men jag blir inte långvarig här heller, eller nästa år är de planerat,då drar vi! så bye Eskilstuna! ska bli rätt skönt faktiskt att komma iväg,eller rättare sagt,flytta iväg! Nya saker,nya cafeeer,krogar,restauranger,butiker,köcenter,ny lägenhet, flera vänner att träffa.. Men kommer ju sakna mina som bor kvar här men de allra flesta av mina vänner har ju redan dragit.. så ja ser fram emot att sticka iväg jag också!
Nej nu ska jag duscha,tvätta håret,raka benen,ta mitt täcke,koka the o sätta mig i soffan me sudden o se moulin rouge kl 21!
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0