Bra där Moa!!!

Japp, jag har faktiskt uppfyllt lite av mina krav på mig själv om träningen o lite nyttigare kost! Jag har tränat ca 2-3ggr per vecka.. och faktiskt märker man sakta men säkert lite resultat..jag märker de iaf på springbandet eller vad de heter,springmaskinen? eller vafan heter de?? jag orkar mycke mycke mera nu o så är de alltid så mycke snygga människor på gymmet så man blir motiverad att apa efter dom liksom. jag o Ida har spanat in en tjej som har våran drömkropp, alltså guuud va ja vill ha hennes kropp!!!! men vi ska se ut så till jul,eller hur var de vi sa Ida?:P haha..
 funderar på att lura med Martin  på lite morgonsimm nån dag då ja har ett klippkort jag kan betala med..=)

en parantes också:
haha, ja Sandra du kan kommentera,coolt;) Jag saknar dig så mycke,men snart är de jul.. och jul betyder pynta, vi ska ha julgran i år igen,självklart!  och på tal om jul så blir ja lite ledsen i hjärtat när ja tänker på att suddis ska få vara själv hela dagen,han kan ju inte följa med hem till mamma o pappa då han skulle säkert avlida pga folken o dom andra djuren,chess skulle ju va på han direkt o hoppa o stojja..så nee, han får va hräö hemma.. men som Martin tror jag sagt detta iaf: de är ju för fan bara en katt,alltså har han ingen aning om vad de är för veckodag,tidpunkt eller årstid..o de är ju förvisso sant!!:P men en liten julklapp me godis ska han iaf ha! Våran kille!! <3

Nu är de äntligen helg o jag har fått min lön o jobbat precis hela veckan,8tim varje dag! så när ja kom hem så lyxduscha ja, ni vet,tvätta håret noggrant,inpackning,massa tvål,kroppspealing o min speciella olja från apoteket,sen la ja mig i soffan med mitt lilla suddigum,haha han får utstå många olika smeknamn den där katten! zlatan,sudd,suddisen,suddigum,älskling,baby,snutten(snuttan också,haha) tuffsan,lilla killen,kattfan,tokkatt,kissen,bebisen,gosis m.m och som ni kanske förstår så är de Martin som skriker zlatan åt han med jämna mellanrum,haha..jävla fotbollshuligan ja har till pojkvän..;P sen somna jag o sen upp o laga mat, sen sitta här,prata med Martin o nu kommer han snart hem o vi ska bara ha lite gosekväll!

föresten så måste ja få träffa Sara snart,annars dör jag! Vi har så mycke att prata om så en timme kommer knappast räcka! Men de blri sådär när ena pluggar o den andra jobbar!
Dessutom har jag o en jobbkompis vart på servicecenter för att kolla om vi kanske kan plugga upp lite betyg, och de där med distansläsning lät ju jätte bra om man bara vill öka på sitt snitt så att säga, jag ska uppfylla mitt mål, Jag ska komma in på de där universitetet och jag ska flytta, och är så glad att vi är två som vill samma sak, Martin är så färdig med den här stan o sitt jobb osv, o ja känner samma, jag orkar o vill inte vara kvar här, jag vill dit ner o bo o älska livet! o dessutom är storstäder alltid mysigare på ngt sätt.. men ja kommer ju självklart komma hem hit vid många tillfällen, kan inte vara ifrån mina föräldrar,haha..lilla Moa som saknar mamma o pappa..nej men,dom är väldigt bra o ja är glad att jag har dom.
Nu måste ja laga pastasåsen till Maraton.. vi ska ha gosekväll sen! Pussss och du sandra, jag lovar att lägga upp en bild på min bil snaaart! men de blir en bild utan att se regplåten,orka vara för utlämnad, ja menar, vilka är de egentligen som läser detta??? kommer troligen aldrig få veta...men men, läs på, hoppas jag verkar lite vettig iaf! För de är jag, och ja längtar efter att få börja mitt "riktiga liv" med byte av stad..=)
Pusssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0