en lördag som denna.

Idag börja dagen/morgonen med att jag sov för länge o vakna med ett ryck vid halv 11, så for upp duscha,sminka,fixa mig o sen drog jag iväg me mamma till västerås.. gick på stan lite grann och ja köpte 2 par örhängen på indiska och sen gick vi o käka o glodde lite i andra butiker, kollade as länge i en nyöppnad? butik som hetter Newyorker,värsta HM fast endå nåt annat, hittade massa men så orka ja inte prova allt o byxorna jag trodde kosta mindre än vad de gjorde hängde ja tillbaka, gick o käkade toast o drack latte, alltid latte med mamma,tradition typ..;P
Sen bar det av till ikea där resten av timmarna spenderades, köpte endel.. blev lite ljus, en lampa,tyg,burkar till pasta,vas,duk, köksgrejor m.m.. vilket inte blev så dyrt som ja trodde. Men när vi kom in på ljussidan efter tygerna typ så var de värsta hörnan med julgrejer, dom har redan satt igång o ja gick där o o kom på allt pynt jag ska köpa, de fanns hur mkt snyggt som helst o ni som känner mig vet att jag älskar pynt,glitter,pärlor,ljus ja ni fattar..men ja köpte inget nu för jag hade tänkt dra med martin dit o så får han va med o köra vagnen o ja ska bara gå o shoppa julsaker,hahaha...Thats me in a nötskal..(bara Sandra som kommer fatta de interna i den förra meningen med svengelskan..haha) Jag tror helt seriöst att när jag får barn o de blir lite äldre än bebisåldern så komemr ja vara en såndär pysselgumma, ni vet,man hade ju oftast sånadär pysselkvällar hos nån me bak o julsaker när man va liten.. o jag kan tänka mig att ja kommer tycka de är nästan roligare än barnen,hahahah..nej men typ...Åhh ja minns när ja fick ett hjärta av Simon vid jul en gång när vi var ihop på mellanstadiet, ett stort rött hjärta där han skrivit "I LOVE YOU" o sen i princip tömt en hel tub me glitter över så inte bokstäverna syndes,hahah.. jag har faktiskt sparat det nånstans..och jag kommer även ihåg att när man gick på dagis så var de ju alltid sånadär julpysselkvällar o då hade man föräldrarna med sig men jag hade med mig morfar en gång o han gjorde en stor fuuuul tomte av endast 1 piprensare o ja blev ganska arg/upprörd på han eftersom den inte allste såg ut som en tomte utan som ett rangligt skelett,hahahahah... ja jävlar ja..minnen de har jag..tillbaka till de väsentliga nu då..
senså jag fortsatte med shoppingen  in på Hm o handla vantar,hårgrejer o en mössa, har äntligen fått tag i en snygg o som ja inte ser ut som en kanatrell i..givetvis svart,kan inet ha färg då ja ser dum ut enligt mig själv... men men, sen körde jag hem mig själv hit me mamma o nu har ja setat o gosat me Suddisen o ska vänta till klockan blir kvart i o gå till Martins jobb o vi ska in till stan o handla lite myssaker..nåt gott att äta,dricka o sen en bra film o kanske lite granatäpple,va tror du om det Sara?hahah.. blir förmodligen vindruvor o godis o dricka om ja får bestämma.. Jag tror för övrigt att grannarna ska ha fest idag, de dunkar musik för fullt o man hör en massa olika röster komma då o då upp för trappen,hoppas de inte är en såndär fjortisskithelvete fest,men förmodligen så är det en sån dom ska ha, varför skulle dom ha växt upp på en vecka liksom, så man lär ju få höra de vanliga snacket i trappen.. "asssssåååå gumman, shhhhiiit ja är så jääääääääääävla full" o sen kommer de lukta äckel i trappen av all öl dom spiller när dom springer ut o in o sen komemr de ligga en hel jävla askkopp me fimpar utanför.. haha ja låter som en riktig jävla sur kärring men vafan, dumt att festa i lägenheten istället för att springa o skrika i trappan?? är de inte i lägenheten man festar? Tydligen inte när man är 14.. och dom som har festen är tydligen över 25 sa M en gång till mig, kul liv.. "hej ja heter *************** o jag är 28 år o mina bästisar som festar här varje helg är 15..fnizzz"..
Jag o min arbetskompis ska ner o anmäla oss till komvux också o plugga upp några betyg, för nu är vi fan trötta på vårat jävla skit jobb! ska bli skönt, skönt iaf att ha en plan för nästa år.. o så blir de högskola till hösten 2008,wiee o en ny stad också.. :D

Nej nu ska ja dra till min älskling! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0