Heldag..

Igår hade jag verkligen inga planer och så sa Martin: men du, vi tar bilen o drar till sthlm.. sagt o gjort, vi duscha,sminka o fixa..sen skulle vi iväg o tanka bilen o då sa Martins pappa som nyss ringt att nej nej, jag betalar eran resa.. och så fråga ja Martin om ja fick köra o visste fick jag det.. motorväg hela vägen upp o när vi kom in i sthlm city,jag säger bara.fyyy faaan va mycke olika filer o folk o skyltar man skulle ha koll på,haha,men ja lyckades ett tag sen bytte vi för ja blev tokstressad,haha..men som sagt,bäst o ställa om sig på storstadstrafik eftersom vi ska ju flytta till en stooorstad..iaf, vi hitta en perfekt plats men upptäckte att vi inte fick parkera mera än en timme så då snurra vi runt o villa bort oss,körde runt o hamna på både öster,på väg mot hornstull o liljeholmen,hahah.. men sen hitta vi ett parkeringshus inne i stan så då blev de äntligen mat, vi gick till kungshallen o käka..martin tog en pizza o ja käka kycklingburritos från taco bar.. som Martin uttryckte de: Min tacoprinsessa...hahahha,alla som känner mig vet att ja älskar tacos mer än ja kan beskriva,skulle kunna äta de jämt typ!:P
Men sen gick vi lite på stan o då hade klockan blivit endel o stan stängde ju vid 17-18 så blev en snabbis på carlings där Martin handla jacka o jag handla tröja.. o sen en tripp in där igen för Martin skulle ha mössa också.. hehe.. ner till sturegallerian o glo lite o sen till åhlens o spendera resten av timmen som var kvar, där upptäckte jag att dom hade värsta snygga jeansen för inte så mycke,de va lite nedsatta så blev två par jeans.. ett par replay jeans o ett par diesel som jag sett innan på carlings som kosta 1200 o här kosta dom bara 545 kr!!! ja försökte leta på nätet men hitta inga bilder på  jeansen..men men dom va toksnygga iaf..=) sen drog vi iväg till heron city och gick o käka mat och sen gick vi runt lite innan bion börja,vi såg chuck o Larry,skit rolig..sen åkte vi hemåt efter 23rycket o var här hemma vid halv 1.. vakna i morse o hade fått mess av Ida så vi ska iväg o träna på gymmet strax.. ikväll blire bara lugnt,laga mat o ha lite söndagsångest för att man ska jobba i morgon..:P
Nej de blir allt för nu...Byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0