länge sen.

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag så dags att plita ner ett par rader. så vad har hänt? Jag har blivit 20,varit i sälen, jobbat och försökt starta ett nytt liv...håller på att viktminska, var ju o tränade idag med Ida och de gick bra,sen var vi här hemma o kolla på film o käka tacos,vilket inte är speciellt nyttigt men vafan! jag känner väl att de är jobbigt me allt sötsug som man har, men jag måste bli av med mina kilon,de känns inge bra.. även fast jag kommer i mina jeans,även fast mitt "bm" är "normalt" så känner jag mig ständigt som en riktig tjockis..vill inte bli sedd så,någon som trycker godis och måste dricka cola och hatar motion,neej de är inte jag... så jag o mamma var på tuna park o ja inhandlade lite nya träningsgrejer o så drog  ja iväg till gymmet..känns faktiskt bättre nu, men jag måste skärpa mig och träna mera! hittade ett jätte bra inslag i tjejtidningen "solo", så himla bra nummer med 2 uppslagssidor om nyttig kost som inte smakar skit liksom.. om jag kommer hålla mina matvanor vet man aldrig,vet bara att jag antagligen gått upp av oregelbundna mattider,för lite träning och för mycke godis..hoppas jag kan skära ner rejält på det iaf! kommer ju inte direkt ha ett "godisförbud" då de endast kommer stjälpa än att hjälpa..vi får helt enkelt se.. jag har iaf börjat på den där boken jag längtat efter "mias systrar".. alla som känner mig vet att jag älskar verklighetsbaserade böcker..
Nej nu ska jag plocka lite här hemma och sen sova.. thats it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0