mörka tider..

Usch nu börjar jag bli ruggigt trött på mitt jobb,dels arbetstiderna och dom där cp passen på helgerna,inte kul! vissa säger att man ska vara glad o tacksam över att man ens har ett jobb att gå till,o visst är jag det men ska ja va ärlig så känns varje dag som ett jävla straff, ja där satt den,ett stort jävla fet straff för att man inte har kontakter o för att man vill ut i arbetslivet.. många sa att de öppnas flera dörrar när man har körkort,pssst! skitsnack, jag har körkort, och egen bil.. vart fan är jobben? ja söker o söker.. ja hoppas jag inte blir kvar längre än till jul! Jag har iaf bestämt min framtid och vad jag vill bli,då håller inte mina betyg helt fullt ut och ja måste förmodligen plugga upp lite..typiskt..här kommer man som nybliven student och redo att slänga sig ut i arbetslivet och vafan får man för de? en jävla huvudvärk,mörker när man går dit så de känns som jag är ute mitt i natten,cp mycke att göra,tjuriga arbetskompisar,en idiot till "chef",en värkande kropp (ryggen börjar väl sakta men säkert gå av) och ont i händerna tom,har fått skit stora blåsor som bara svider mer o mer ju mera man spritar händerna och tro mig,de vill man! ja dränker väl mig själv mer eller mindre i sprit. När folk klagar på sina ica jobb/butiksjobb så blir ja fan arg,ja skulle gladeligen skrika av lycka om en sketen ica butik ringde upp och ville anställa mig,då känner man sig omtytckt om man får stå på hemköp o sitta ner o scana varor.. så ett tips till er där ute som jobbar med ngt sådant, ge fan i att klaga eller ge det till mig! Moahahah.. Nej känner mig hemskt ful,obetydlig,fast på en punkt o de enda som får upp mig är att ja får pengar och att ja inte kan sitta hemma o glo.. så innerst inne är ja väl tacksam över jobbet men samtidigt blir ja så arg på folk som "skolkar" från sina jobb (och ja,jag har flera personer ja kan nämna) när de finns så jävla mycke kul man skulle kunna jobba med.. helst av allt vill ja ha ett mackjobb, olika skift och ja skulle kunna tänka mig att jobba nätter..  de suger att vara timanställd med en "chef" som skriker o gapar, när man ser folk som vandrar vidare me sina liv,byter jobb,byter stad o ja sitter fast här med mitt sketna jobb o drömmer mig bort, men nästa år blir de äntligen min tur att sticka härifrån, ska bli så skönt! o nyss när ja skrev de så rös jag till, tänk att nästa år kanske ja inte ens bor här? ja kanske pluggar, eller jobbar, vet inte vart ja bor i stora staden och jag hoppas att allt känns bättre vilket de säkert skulle göra här i tuna också om ja fick jobba me ngt som känndes bra... Nu har ni fått läsa mina depptankar,men de är väl ungeför va som händer i mitt liv. jobb jobb jobb jobb,paniiik, vardagsmat,tvätthögar,suddisen och min älsklingsMartin,tur att han finns o kommer hem o förgyller mina dagar!! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0