Nu ere dags!

att satsa max! haha nej då.. Men jag ska strax iväg till gymmet med Ida o så ska jag lämna in min bil till verkstaden så de kan få ordning på mina vindrutetorkarbladgrejs..sen ikväll hade jag tänkt att inhandla lite clementiner o granat äpple! Igår åt jag ett helt paket vindruvor. Ja har man mensveckan o lider o vill moffa så får man väl göra de till en gräns o jag satte min gräns för några dagar sen när jag satt i soffan o kikade på min kropp så nu får de bli nyttigare moff..:P dessutom så har jag gjort en matlista för veckan så de inte blir dom där idiotiska impulsmaträtterna kl 20 på en vardag! Nån som vill läsa o begrunda veckans matsedel??
haha,tänkte väl de!
Måndag: Fetaostsallad
Tisdag: sesamnuggets med ris o vitlökssås.
Onsdag: lax,potatis (och fiskpinnar till M för han hatar lax)
Torsdag: wok med eventuellt kyckling?¨
Fredag: spaghetti me köttfärsås(qurnfärs alltså!)
Lördag: kyckling me nåt..
SÖndag: ´korvgryta blire här.

Uj uj vilke n intresant läsning! vänta bara tills min parfym lista över dom dofter jag är stolt ägare över komemr upp.. ett bra smak prov är:
DKNY RALPH LAUREN (orginal doften)RALPH LAUREN HOT ESCADA INTO THE BLUE ESCADA SUMMER LOVE ESCADA MAGNETISM J.LO PUMA JAMAICA DIESEL (den där nya!) CURIOUS COOL WATER NAOMI CAMPELL x 4..haha ja gillar henne...nej men ja ska sluta att trötta ut mina stackars läsare o klä på mig träningsoutfiten o sen gå till bilen o möta Ida!

Har också beställt en klipptid där ja ska klippa till luggen o tunna ur det massor! gillar inte min look alike "simba man".. haha...:P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0