......

Nu tar man väl ändå några till vuxenpoäng, jag ska ju bli bilägare för första gången! de känns otroligt bra,kommer ju bli en andra bil mera men jag är riktigt nöjd över mitt kap, får väl se i morgon när jag verkligen säger helt 100%ja och betalar.. men de blir troligtvis toppen för jag älskade att sitta bakom ratten i den bilen,alltså shit vilken känsla o vilka sköna säten,cool stereo,snygg lack och Martin sa tom: Jag kommer nog sno din bil ibland! haha de kan ju han glömma,han kan gott ha sin bmw ifred nu! haha..;)
Men så är man då kattägare,snart bilägare, sugen på livet och var nere me Martin hos våra relativt nyinflyttade grannar,de va najs o deras kattunge var ju för underbar! *djurkär som ja e* o så skulle tjejen ha barn o vi fick se ubilder och man mpåste ju erkänna att man helt klart är sugen på barn själv men att de verkligen inte är planerat än! Vi ska flytta ifrån den här stan o förhoppningsvis vid den här tidpunkten nästa år o ja kanske sitter o skriver ett o annat blogginlägg för er främlingar som läser utan att kommentera så befinner ja mig hemma, i min drömstad. Love it!! Ja, jag älskar mitt liv!! o snart ska jag krypa ner brevid min älskling! o vet ni! nästa helg är de exakt ett år sen vi flyttade ihop! ett år har vi gått här o sovit i samma säng o stått i de här köket! fy fan vilken mäktig känsla, jag älskar min Martin! och såklart min lilla suddis! har borstat han idag för han håller på att fälla massa inför hösten,byter kläder liksom o lämnar sitt lilla fodral för att inta nytt! Oj vad intresant läsning va?:P
Nej nu ska ja sova! för i miorgon blire träning me Ida,tvätta,damsuga,bilen,o laga mat o inte äta fettpizza som vi gjorde idag!=/ Men men, man måste få unna sig de goda i livet,bara de inte blir för ofta! o dessutom så börjar ja känna mig uttorkad, jag måste npg lida av vätskebrist så nu blire först vatten o tabletts!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0