en lördagskväll som denna..

Just nu sitter jag här hemma med lilla suddisen i famnen(han ligger i knät) och jag har inget att göra. Jobbade idag och de gick bra men jag är helt slut i kroppen och lite ont i magen så var inte så pepp på att hitta på ngt alls ikväll. Blev en wallander,lite pepsi o lite snacks.. I morgon ska jag fortsätta min skojakt? ja vill iaf ha ett par skor me klack och jag ska fanimej köpa de också.. hörde att dvärggränsen går vid 1,50..haha,aldrig hört och hoppas att de är en lögn..man känner sig inte alltid så kaxig med sina 1,59,och självklart så säger jag ju att jag är 1,60..fast det är lögn,dirty liar där Moa;P bara för att bosta mitt eget självförtroende.
Nu håller jag på att ladda ner skype också så jag kan prata med sandrisen.och nu finns de på min data men de finns ju miljoner Sandra o hennes efternamn,Sandraaaa,jag har addat dej nu??
Var med Bella igår och sen var jag o Sara på maxi,faan vilken kö till kassan säger ja bara:P men gjorde ju nåt litet fynd där på vindruvorna iaf:)
Som sagt.. seg kväll och jag tänker snart gå o lägga meh för att hinna upp, gå ut o gå med min mp3 i morgon bitti,äta frukost,leta skor kanske och köpa den där nya boken som heter Mias systrar,vill verkligen läsa den,verkar as bra!sen blire träningen (gymmet alltså) med Ida och sen hem,laga mat o tvätta typ? film eller söndagsunderhållning på tv me Martin kanske? eller ja vet inte vad som annars skulle kunna ske ens en vanlig bakis(dock inte gällande mig) söndag!;P o så blire jobb på måndag.. ledig tisdag förhoppningsvis o ska iväg o söka ett par jobb jag fått nys om..
Måste bara få skriva en liten lista..

Låt som får mig peppad och glad:

Timo Räisänen - Sweet Marie

De bästa i höst är:
Jag fyller 20 nästa helg! hela helgen kommer vara fylld me firanden, tjejkvällen som jag hoppas blir av Såååra!, ut o äta, släkten, sen roadtripen med 2 vänner o Martin också såklart..

Alla snygga skor&stövlar, alla som känner mig vet att jag har en slags förkärlek till skor, jag kan inte sluta handla..haha..

De är inte bara dåligt att det blir mörkt, alltså kommer allt mys fram, tända ljus och elda i öppna spisen hemma hos oss..

De är underbart att jag har en egen bil nu som är helt underbar att köra, jag gillar det här med cityservostyrning och att jag har en bil som är från 2002.. satt o poppade as hög musik på vägen hem från sjukhuset..
måste slänga upp en bild på hur den ser ut, tyvärr har jag inte tagit kort på min egna men det är en sånhär jag har köpt..

image54 fast detta är ju någon annans och min är ju faltiskt blå! men typ så ser den ut för er som är intreserdae och de flesta som läser dettta har ju redan sett den och kanske tom setat i den;) Min pärla.

jaja nu blev de ett sånt där l¨ngt inlägg me massa tjaffs som vanligt!
Nu ska jag gosa med våran bebis och sen sova. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0