en söndag som denna.

Idag var en kreativ dag tror jag.. de började med att göra frukost för mig o Martin och sen duscha,sminka o fixa sig lite,ta bilen till stan o glo på skor me klack som var målet! men de slutade me ett par halvstövlar, vet inte vad de kallas men de viktigaste är att de är klack på den, jag provgick dom till konsum o de var skit svårt att gå,haha men de ska vi nog få fixat me lite "hemlig" träning...nej men de är ju svårt me smala klackar eftersom ja oftast gått i väldigt stabila o breda klackar om ja nu ska minnas mina "klack skor". så nu är man ett par skor rikare i min 543samling,haha dock så mkt är de inte men de är säkert en dryga 30st..måste rensa o ställa dit vintersortimentet i skohyllan.. varje årstid så måste de bytas.. sen blev de gymmet ensam idag för Ida var bakis (vad var de jag sa om alla bakis människor,haha..) nej men de gjorde mej ingenting för jag hade ju kära mp3 spelaren i beredskap. sen hem,duscha igen, sen gjorde jag o min baby världens godaste kassler,ris o sås i ugnen..faaan va göött me de i matlådan i morgon! måste ju sova snart också.. Men sov så himla länge i morse (till kl 10!) de är ju inte ett dugg länge om man jämför me älsklingen.. vi har bytt roller här hemma, jag är den sportiga o morgonpigga jäveln medans hans är den sjusovande tröttisen!


Nu har ja pratat me min gumma från kingston! hon verkar trivas...=D Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0