en speciell lördagskväll som denna..

Ja idag har de ju alltså varit min födelsedag! massa goa människor som hört av sig och ringt,blir så glad över att jag har så mycke mysiga människor runt omkring mig..
fick ju en jacka av mamma idag men får resten av presenterna i morgon på "de riktiga firandet"...så ikväll var jag,min familj o martin och hans familj på grappa,supermysigt me ljus o god mat o efterrätt. sen bestämde jag mig för att gå ut på krogen ,martin drog hem eftersom han skulle jobba och här sitter jag nu nyss hemkommen...kvällen och dagen har varit perfekt tills krogen.. jag tänker inte gå in på detaljer men måste skriva här att jag o Sandra måste ha ett visst samtal i morgon så jag hoppas verkligen hon läser detta snart nog o ringer mig på skype eller skriver på msn..saknar henne..men framförallt så måste jag få ur mig vissa saker som jag inte tänker skriva här.. vet bara att trots en cider så är jag nöjd över mig själv att jag har en sån karaktär till alkohol och när jag kom hem o såg Martin sova så sött där inne så blev jag så varm i hjärtat av att han finns..tack älskling..I morgon blire släkten hemma hos mamma o pappa o alla djuren..<3 och där blire smörgåstårta och sånt där gottis..mmm.....
Har nog aldrig "blottat" mig så mkt på bloggen men jag måste få skriva igen: SANDRA,RING! DE ÄR VIKTIGT. Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0