ett år sen.

Idag är det exakt ett år sen ungefär som jag o Martin bestämde oss för att flytta ihop,känns helt skumt att det har gått ett helt år?! O vad har jag gjort då? Jag hade på känn att 2007 skulle vara "it" och visst fan blev de så! student, körkort, bilköp och kattägare. Dessutom så vet jag nu vad jag vill bli och jag hoppas verkligen att vi snart flyttar igen! De är alltid uppe på diskussion och vi pratar mycket om hur vi ska göra för att nå dit! De som känns jobbigt just nu är jobbet..*suck* och ja vet ju inte hur mkt ja kommer jobba ens, de är den största nackdelen me att vara timanställd och ja hatar att alla andra jobb man söker o verkligen vill ha inte är i behov av nyanställda..:/ men vi kör vidare och jag ska strax iväg o köpa små boxar som vi kan ha räkningar i och sen ska jag till gymmet! blir väl ensampass idag men vafan,jag o mp3:n så är de lugnt.=) o deussutom så fyller jag 20 snart! fan va kul!
Jag hoppas på en myspys höst me mina pojkar,dom e mitt allt!! <3
Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0