jahaaa

Nu vare några dagar sen jag skrev. Jobbade idag,de gick bra men är bara så sjukt tråkigt!
Jag ska se idol strax o sen top model med Martin,tror de blir lite popcorn till de! haha,åt ju visst choklad innan idag men så ska tilläggas att ja var o tränade i söndags och igår! ska hämta min bil i morgon eller på fredag!
Martin är underbar men just nu är han en fotbollshuligan o kallar våran lillkille för zlatan,jaja,får väl gå o försöka dunka i han lite vett snart!:P nej men ja tänkte slänga upp bild(er?) på våran älskling från Martins mobil..
image53
notera hur han ligger o sover som ett litet barn o samtidigt håller i sin lilla tass.. Vi har kommit fram till att vi har sveriges om inte världens lataste katt,han bara sover o sover o sover. eller i morse när jag gick upp så satt han o stirrade helt paralyserad på något,hoppade på detta något o smaskade, jag kom fram till att de måste ha varit nattfjärilen som härjade i lampan sekunden ja vaknade.. bra katt de där, men fruktansvärt lat e han! o ja måste bara få skriva en sak, jag vet att de finns massa snälla djurvänner och att alla som gör detta kanske inte ser nån annan utväg, men fan,slänga upp sin älskling på blocket för att man blivit allergisk? jag skulle ALDRIG våga göra det,lämna bort någon sådär liksom, nu var de ju tur att suddis fick komma till oss och att hon som sålde honom verkligen ville träffa oss innan o sådär så.. han är ju chippad också,de är ju lite coolt.. haha, Sandra o Bella blev as impade när ja berättade om de där me kattregistret som polisen bla har tillgång till om man chippar sin katt.. men de blir väl sådär om man själv inte har haft husdjur.. btw,sandra har åkt nu och ja hoppas verkligen hon kommer trivas.. kommer bli tomt här men i december så är hon hemma igen!
Nej nu blire vatten o melon o popcorn o idol! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0