Love is wicked.

Sitter här och tokgarvar åt mig o Saras gamla minnen,jag hittade ett gammal dokument av en gammal msn konversation,haha jag höll på att ramla av stolen nyss! hahahaha,om du läser detta Sara, va säger du? "lite k*k dör man väl inte av?!" Hahahaha...
Nej du,minnen med dig kommer man minnas länge o flera blir det.=)

Idag har jag varot på högskolan hos studievägledaren,så hej högskoleprovet here we come. Fan komemr säkert gå illa men de är bra att ha den i bagaget!
o så har ja fixat här hemma och var med Sara till tuna park (igen!,för ja o Sandra var ju där o åt lunch innan ja skulle till högskolan) o ja säger då de, när känslorna inte är riktigt på plats så shoppar jag endel, jag har vart lite upp o ner med humöret,inge bra! ska säkert ha tjejveckan snart o då brukar jag bli lite "känslosam",haha.."lite". jag må¨ste köpa en plånbok,ja vill ha en stor men inte sådär "tant stor" och inte så dyr,men de finns ju fan inga! ja måste inhandla det! o så ska vi köpa en radio till våran lilla suddissnuttis!
Nej nu blire sängen me mina killar! så mysigt att vakna med min lilla suddis!
slänger upp lite bilder hära då..
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0