Underbara helg!

Nu är de äntligen dags att vara ledig lite grann! och de bästa av allt är att denna helgen kommer vara så jävla mycke min, för i morgon alltså den 29 september fyller jag 20! ja är då helt "vuxen". Fan va tufft,"hej ja heter Moa och jag är 20". okej nej, coolfaktorn att bli äldre dog väl efter man fyllde 18,och nu är de bara massa tankar som svävar runt i huvudet och en massa konstanteranden också.
nummer 1: jag passar inte i kort hår och nu börjar mitt långa komma tillbaka,helt fräsch o sådär.
nummer 2: jag vill plugga till socionom.
nummer 3: Jag har kommit på att jag drar mig gärna undan när jag känner att jag inte vill vara den som blir stämplad på direkten..(syftar när jag är på jobbet) men då i gott syfte för att sen hamna i rätt sällskap o rätt grupp o visa mera av den riktiga Moa..den glada, för nog är jag glader av mig,haha..
nummer 4: våran suddis är en fetknopp, men jag älskar honom endå och när jag gick runt o bar på han (han gillar alltså när man har honom på axeln o han riktigt kan vässa sina klor i axeln AJ! då började jag tänka på barn. och ja, nog vill jag ha barn före 30.. och då kom tankarna, jag fyller 20 i morgon, alltså 10 år som nu snart förhoppningsvis kommer fyllas med oändliga minnen med både Martin och mina vänner. jag har alltså ingen åldersnojja, jag ser fram emot att bli äldre, äldre o förhoppningsvis lite klokare.. jag längtar att få kasta mig ut i världen, resa, plugga,flytta och skaffa barn.. där har ni dom sista orden för denna 19åringen som i morgon fyller 20! =)
Nej ikväll ska jag till sara o vi ska äta mysmiddag men innan de ska vi på shoppingrunda.. som jag sa förut: jag är ju lite beroende.. köpberoende.. jag kan tom tycka de är kul att handla hem mat! haha, Martin har alltid lika roligt åt det!:P
Nu ska ja platta mitt hår och sminka mig lite o sen ner till min lilla blå punto o dra till stan.
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0