............

Tjohej alla mina läsare!
Jag har inte hunnit med att blogga förrens nu.. Iaf så var min lördag lyckad.. vi åkte in till M:s syster o hennes kille som e ett mycket roligt par att umgås med.. de är inte sådär klyshigt o jobbigt utan väldigt avslappnat.. vi tjejor lagade tacospaj..(ja jag vet,de blev taco igen! fast denna gången en paj iaf!) o så drack vi lite vin o umgicks o sen blev de bishop arms för att möta upp Micks jobbarkompisar som e från Irland också.. vidare till grappa o satt där väldigt länge..vidare(ofrivilligt från min sida..var helt sjukt trött då!) o ville hem men nej, till raw skulle vi tydligen.. sen var vi där tills dom stängde..sen gick ja o M till bilen,M va chaufför o vi åkte hem.. somna som grisar direkt!=) upp idag o åka in o möta upp I o vi skulle simma..men nej de var tydligen tävling hela dagen.. så vi sprang på stan ist.. kolla kläder.. en sväng till tuna park hanns med också.. o de var så fullt me folk, så man vart typ helt klämd borta vid pressbyrån..men så såg vi varför, Nordman satt o signerade skivor..så nu har man sett en kändis i lilla etuna också..hahaha=P
vi gick sen på bodyjam som var skit roligt.. shakade tills svetten sprutade..haha låter lite äckligt kanske men härligt att ha gjort nåt riktigt roligt och nåt man fick jobba till! så nu har man lite ont i låren,men de är nästan skönt..de känns att man tog i.. o tränaren är så bra, hon peppar en så man vill inte sluta fastän benen viker sig..=)
sen kom M o hämta upp mig.. drog hem,duscha,sminka,äta mat.. muco god..min M är så duktig på matlagning när han väl sätter den sidan till;) o vi åkte in till I och T o kika film.. slutade me att M låg o sov i soffan.. nu e vi hemkomna o i morgon e ja ledig o ska stor plugga! tok ångest me de feta provet på fredag! men ja ska klara det! ja ska klara det!! ja kan,jag vill!.. dagens pepp eller nåt;)
Nej nu ska ja krypa ner i en varm säng me en snarkandes? Martin!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0