...

På fredag får jag lön o då ska här fanimej shoppas lite vårigare kläder..trött på svart o grått.. in me rött,rosa,gult o vitt tack..=) sen är de bara kroppen kvar.. men ja håller vikten iaf, o de är ju positivt..efter helgens bravader..haha!=P
som igår igen,var så sjukt sugen på choklad o sött.. visserligen åt ja ju glass men bara en normalstor..utan strössel o sås o sånt.. så jag får bättre självdisciplin där med..ska nog få bukt på den här kroppen också till sommaren, ser folk överallt som är ute o springer,tränar,powerwalkar, gympozz är fullsatt på de populära passen, alla har vi samma mål..bli nöjda.. se bra ut..se slank ut..se slimmad ut...få muskler.. minska sötsug...göra nåt roligt..känna att man har gjort nåt.. ist för att sitta hemma o tjura i soffan... måste hinna med ett tidigare pass idag, för de är ju desperate housewifes.. o de tänker ja inte missa..never!=P är så jävla bra serie..love it!

och ni vet när man träffar på en person man undvikit ett bra tag o sen så möts man mellan 4 ögon o de är sådär äckligt stelt.. man ser hur den andra grejar me håret..inte sitter/står stilla o man ser att den också är sådär helt sjukt obekväm me situationen som du själv.. jag råkade ut för en sån idag.. o hade ja vart vit så hade ja säkerligen blivit röd som en kräfta i fejjan o stammat fram några ord.. men istället höll ja masken,drog på de där "hej ja är så trevlig o ointreserad av dig ja kan visa utan att vara dryg konversationen" och lyckades.. men till vilken nytta.. personen är inte en del av mitt liv längre o de är jag som har valt att gå den vägen..som så många andra redan tyckt jag ska ha gjort.. men så är ja den där naiva tjejen ibland o låter mig utsättas för sånt.. haha låter djupare än vad de är, men jag menar bara att de är svårt att vara oinstrserad o inte verka dryg..för jag är inte en dryg människa, eller försöker att inte vara..=P sen är de upp till omgivningen att tolka mig som de själva behagar.=)
Nu ska ja plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0