Årets första..

japp idag avnjöt jag årets första mjukglass på slagsta glass.. de smaka riktigt sommar,mmm=)
har mestadels pluggat idag.. städade lite hemma.. pluggade... åkte me mamma me ut till coop..handla lite.. fikade..slappade...laga mat..plocka..diska...vika..ahh ni fattar, inget speciellt häftigt har hänt idag men en dag när man jobbat undan lite mera..känns skönt,men i morgon fortsätter jag! först prov o sen plugg.. suck suck.. men de är värt det.. så värt det!=)
M kom hem o va gullig ikväll o så kika jag på datan på de där programmet som ja sett reklam på men missda eigår,men M hade kollat igår på jobbet o satte glatt på webbtv så nu har ja sett sanningens ögonblick eller vad de nu hette?? M ropade nyss, blogga nåt om programmet o d enda ja kan uttrycka mig om är att folk gör verkligen vad som helst för pengar!
Nej nu ska vi mysa! Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0