bränna cash..

Nej men hej fröken Larsson,tror hon e rikast i hela sverige.. jag slänger runt pengar som om de inte hade nåt värde alls.. shopping är de enda ja lagt de ¨på, och räkningar.. o lite krogen..men herregud,de är ju abra 1 april o ja sitter här i valet o kvalet om ja ska inhandla väskan eller inte.. hmm.. de blev ju inte bättre när en dyr tandläkar räkning damp ner i brevlådan också.. åhh, allt e så dyrt o ja känner mej inet så rik längre!
men man måste ju få, bara lite..haha.. bättre o lägga de på shopping än utemat/krogen för klädesplaggen har man ju åtminstonde kvar.. haha.. jag låter lite som i boken "en shopaholics bekännelse", underbar bok föresten!! läs den o du kommer inte kunna släppa,humor på hög nivå..:D
men jag e ju inte som M som kan stoppa i en hel hundring i en såndär jackvegas, där snackar vi slösaktigt, ja menar,då är ju en väska klart helt bättre/skor..haha, intala mig själv e ja allt bra duktig på som ni märker.. kan inte säga emot mina största begär..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0