dagen idag..

fick massa gjort idag i skolan och så har jag bokat in mitt prov.. träffade Emelie idag också, gick o fikade o babbla på precis som om vi sett varandra igår,vilket de inte riktigt var men skönt att ha sånna vänner som man bara kan plocka upp relationen med där man lämna den, nu är detta överdrivet,vi hade ju inte direkt slutat vara vänner men vi har haft så mycke på våra egna håll..blir ju så när man stått olika i livet,hon har skolan och jag har haft mitt o tänka på.. men de kändes riktigt roligt att vara med henne!=) vi var även ute på tuna park en sväng,hon letar ju studentklänning så vi kika lite.. den på MQ var ju helt klart skitsnygg,me like it a lot!
Nej nu ska ja hänga tvätt o sova! skriver i morgon ist!!
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0