De är bara jag..

Japp.. känns som att jag e den enda vakna just nu.. har hällt i mig redbull förut för att orka vara vaken o plugga... vill ju fatta imorgon! ganska logiskt...vilken idiot sitter annars uppe fem i 12 en torsdagskväll,hög på energidryck och känner sig ryckig i hela kroppen samtidigt som man försöker läsa om alla lagar, val, ämbetsverk,ideologier,stattskick m.m... usch usch.. men jag ska snart lägga mig så ja kommer upp i morgon! ville bara skriva en rad för att koppla bort lite ett slag.. så nu ska ja återgå till böckerna, förhöra mig själv lite innan bedtime.. Martin snarkar.. jobbigt! men de gör säkert jag med! kanske;)
ser iaf fram emot shopping o träffa Emelie kanske om tiden räcker till för henne o mig..hon har ju blivit faster,så myys me bebisen som ja såg på bild tidigare idag,sööööööt!!=)
Nej hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0