Fredagskväll

Har varit full fart på mig idag.. gick upp relativt tidigt o satt o nojja mig lite över provet..sen åkte jag in o skrev provet..de gick gankska bra..peppar peppar, ta i trä.. åt lunch med mum..shoppade lite grejor också..
blev 2 par skor rikare, ett par svarta ballerina o ett par tygskor.. shoppade en topp på gina och ett linne o topp på Hm, Nagellack o lite sminkgrejs.. ahh så ere..glad att lönen e här,den e efterlängtad! åkte förbi min älskling,köpte lite skvallerstidningar o solo..  hem för lite svamp och broccoli paj.. somna i soffan o nu e jag vaken igen..haha kikar på talang nu o de var ju en kille som gått en klass över mig på eskil som var med nyss o körde komik..han fick 3 röda bockar av juryn!
jag förstår inte hur vissa tänker alltså..:P

Jag ska iaf sova tidigt ikväll för jag har ju prov i morgon..jobbigt..blää..men jag måste.. bockar av min måste göra lista.. o de går ju framåt=)

Nu ska ja kika vidare o vänta på M som förresten  e världens gulligaste, han är så kärleksfull o go.. ska sitta nära o gosa hela tiden..haha myyyspysen. byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0