haha..tråååk..

01. Fullständigt namn? skriver ja väl inte här,haha nej men Moa L skriver vi väl;) hahah
02. Exakt ålder? 20 år, 21 i september.
03. Vart bor du? Eskilstuna.
04. Bor tillsammans med? Martin
05. Husdjur? Nee inte nu längre=(
06. Färg på ditt hus? hmm,tegelfärgat..
07. När är du född? 1987
08. Klass? Ingen just nu
09. Vilket år tar du studenten? 2007..
10. Något jobb? Ja halft..timanställd på sjukan.
11. När gick du upp i morse? vid 10
'12. När ska du sova? när ja känner för det
13. Duschat idag? Japp
14. Kramat någon idag? Jaa..
15. Pussat någon idag? Jiess
16. Vad har du ätit idag?oj ska man skriva allt eller? ja skriver kvällsmiddagen som bestod av en sallad me kyckling på sidan..
17. Dagens klädsel? Vit bastopp från Hm,svart linne från ginatricot under och mina nya jeans
18. Dagens smink? mitt "vanliga",mascara,foundation,puder,rouge,ögonbryndpenna..
20.Dagens roligaste? kanske filmen vi såg ikväll..eller jag o M skämtade lite i bilen på väg hem,då skratta vi endel..
21. Har du många vänner? Vet inte va som klassas som många,men medel säger ja väl,men vill ha flera=)
22. Hur många har du kysst? Jag vill inte veta;P
23. Vem kramade du senast? Martin
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Ingen tror jag..eller?!=P
27. Har du pojk-/flickvän? Japp de har jag,en pojkvän
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? De är ifrån Ida o de står typ..hej de var kl 7 vi ses där

FAVORIT
31. Film? har ingen favorit..
32. Låt? jätte svår fråga..men en låt som ja älskar flera år är depeche mode-enjoy the silence
33. Mat? Tacos
34. Dryck? Loka päron och självklart coca cola
35. Färg? Svart o grå..
37. Stad? Göteborg
38. Land? inte reflekterat över de så mkt..
39. Skolämne? psykologi.
40. Strul? Haha, va? vad är frågan? mitt favorit strul eller??

SENASTE
41. Personen du tänkte på? en vän som har de jobbigt just nu
42. Personen du pussade? Martin
43. Gången du spydde? förra veckan..var spysjuk/magsjuk
44. Gången du grät? hmm,minns inte..
45. Pizzan du åt? förra veckan,åt inte ens halva..de var iaf en margarita som ja försökte tvinga i mig när ja va sjuk..
46. Gången du var i Göteborg? ca 2 år sen på en liten semester..
47. Gången du var i Stockholm? i januari/februari tror ja de var..
48. Gången du var full? hmm,ett tag sen nu..kanske nyår..men har festat o bara blivit sådär fnissglad men inte packad..
49. Gången du var hög? öhh aldrig väl?
50. Personen som såg dig gråta? Mamma

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? båda..
54. Tvspel eller datorspel? Tvspel
55. Singel eller upptagen? Upptagen är bättre men singellivet har sina guldkanter också
56. Blyg eller framåt? Framåt helt klart!
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Helgon.
58. Sommar eller vinter? Sommar
59. Big Brother eller Paradise Hotel? blir nog BB
60. Har du svart hår eller blondt? svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? Bruna.
62. Choklad eller lakrits? choklad..gillar inte lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? gissa? haha.. Göteborg!<3
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Cola-Cola
66. Pizza eller kebab? äter inte kebab..så pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda!
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL
70. Personer du älskar? Vänner & familj.
71. Personer du hatar? kanske 3?haha nej vet inte..
72. Pojk-/flickvänner du haft? ska man räkna alla eller bara dom som de varit seriöst med? 3 seriösa..6 st sammanlagt,= 3 oseriösa.. o sen har ja ju ett förhållande nu så får väl skriva 7 allt som allt.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Haha..vet inte!!
74. Glassar du ätit på en dag? aldrig räknat..men över 5 iaf är de nog!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Augustibuller och arvika har ja vart på,flera ggr men ska inte dit i år..
76. Gånger du haft minnesluckor? de är väl några stycken.. aldrig haft så stora minnesluckor att ja glömt en hel kväll..eller jo föresten,1 minns ja noll av men annars är de väl dom ggr man blivit tillräckligt packad o glömt lite..=P
77. Gånger du varit hög? hmm
78. Personer du saknar just nu? de är rätt många! men för att ingen ska känna sig glömd så skriver ja,mina vänner!
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2 ggr riktigt hårt..kärlek gör ont ibland.

VEM?
80. Vill du kyssa nu? Martin men han sover nog nu..
81. Ska du träffa imorgon? vet iaf att ja kommer träffa Martin eftersom vi bor ihop men som ja bestämt me än så länge så är det Ida..
82. Sjöng du senast för? idag i bilen
83. Hade du senast en msn-konversation med? Madde
84. Spelade du tvspel med senast? hemma hos Madde
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Martin
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen än så länge.
87. Förtjänar att dö? hmm,alla som utsätter barn för hemskheter,pedofiler,våldtäcktsmän osv..
88. Är söt? Sandra som ja saknar,hon skrev sött idag till mig så hon får bli utvalda idag..
89. Vill du sova med inatt? en liten sudden hade ju inte varit fel..=(

VAD?
90. Gör dig glad? Vänner,shopping,planer,träning,spontana saker,familj,musik.. o massa mer!
91. Gör dig ledsen? När folk får fel uppfattning om mig.
92. Vill du helst göra nu? Jag vill träffa nån o prata skit..men får vänta till i morgon;P
93. Önskar du att du slapp göra? hänga upp tvätten som ligger i tvättmaskin just nu
94. Vill du ha nu? pengar,resa,svar på allt ja undrar..=P
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? hmm.. en resa/evenemang..parfym..
96. Längtar du till? sommaren
97. Tycker du om dina betyg? dom är inte dåliga men kunde ha varit bättre,helt mvg i allt!
98. Ångrar du i ditt liv?vet inte..
99. Är det bästa som hänt dig? Pass.
100. Hur mycket är klockan? 22:56

Nu fick ni en rejäl dos av min tråklista ja snodde av nån,tack främling för att du fick mig sysselsatt ett par min till innan ja ska sova..
Nej nu ska ja prata klart här på msn o sen sova. har skola i morgon..boooring! men som ja o L prata om,de är fanimej värt att plugga skit för att få göra de man vill!

Mår egentligen rätt bra, jag håller på o tryggar min framtid snart.. och då är de värt allt de här..(pratar naturligtvis inte bara om skola) utan pratar om mig själv som person,ja behöver detta.. badly.. behöver komma iväg.. kunna börja om.. ska bli underbart och hela dagarna är de  det som rullar i mitt huvud..hela tiden.. och de ger mig ångest samtidigt som de känns helt underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0