hallå!!

Hej hallå bloggen o alla kära nya läsare!
Jag har sovit bra o nu sitter ja me datan i soffan o spanar lite på tv o läser bloggar.. blev väckt av Martin som hade ställt fram frukost och kokat te till mig i morse..<3 han var ju helt sjuk i morse,ba gick upp 7.15..till vilken nytta då? jo han var inte trött..men endå,en lördagsmorgon..:P ja somna om riktigt skönt o bredde ut mig i hela sängen o sov till 9..
sitter o kollar på ibiza ocensurerat..hahah de är lätt en sann underhållning..de är väl 1994 det här är inspelat eller nåt..med dömma av kläder o musiken..haha..=P
ska in o träffa mina killar sen om J hör av sig..de var lite kul.. så ska ta en fika me han o N.. Martin kanske hänger på också..sen ska jag o M betsälla trådlöst internet eftersom vårat går ut snart.. bättre de än me dessa långa sladdar o grejs..
Hade världens skummaste dröm i natt,drömde att ja var otrogen fast de var inte så tydligt,utan de slutar me att ja sitter o bölar framför Martin för att ja har tagit pengar av han o shoppat för o att de var de ja menat me när ja föll för frestelsen..fast uppenbarligen hade ja vart otrogen också?!sen var de massa folk o vi var ute o blabla..haha de var rörigt o när ja vakna halft så hade ja sagt till Martin att han absolut inte fick falla för frestelsen! hahha.. knäpp ja är! men drömmar e rätt roliga ibland..
Nej nu ska ja duscha,sminka o fixa mej o vänta på M som e på fotboll..
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0