Hej läsare!

Gormorgon! sitter i skolan och har trååk lektion, vi ska öva själva inför provet men ja har fastnat..haha så jobbigt!
Idag blire iaf plugga,träna och ut o gå måste ja göra! kanske måste ringa jobbet och kolla om man kan komma in i morgon o jobba,usch sån fet ångest,jag vill inte jobba!! men man måste.. för att kunna leva o betala allt ja vill ha o äger...=/

Drömde helt bra i natt om de som är min största ångest just nu och de var bra..åhh så härligt bra det var!=) mera såna drömmar tack=D

Har ingen träningsvärk ifrån gårdagens pass,hmm.. men ja hatar medel egentligen,gick bara igår för att ja missade bodycombaten i tisdags..man måste ju göra nånting..så de blev de medel eftersom de gick först på gårdagens lista.. vi ska iväg o simma i helgen också,på söndag..sen äta på stan o sen värma upp o snacka skit innan vi ska på bodyjamen..är så himla kuuul!! å så ska vi gå ikväll.. (och med vi menar jag,ida o mej själv)
Ja lyckades iaf övervinna mitt sötsug igår ifall de var nån som undrade hur de gick för den där Moa87.blogg.se,hahahha;P det känns bra när ja kan klara av att prioritera.. o de gäller inte bara sötsug,utan träning,plugg,vänner osv..=)

//Moa snart back on top igen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0