hemmaa..

Japp min dag kan ja nästan sammanfatta i bilder.. glömde ju kamera hemma sen vafan till festen.. fast vi gick inte med ut på krogen sen utan åkte hem. var så jävla mätt efter maten.. men de var riktigt mysigt o lyckat där:D

 Rensa hela min garderob o vek o greja..så duktig.. här är en "before bild" har tyvärr inga "efter" bilder..men iaf.. om nån e intreserad..;)

 rensa byrålådan också o slänga grejer..haha va roligt o ladda upp o kika på va..:P ;)

image104

Min fina baby som ville ha hjälp o se om håret såg okej ut. o de gjorde de ju?=) me like it..

image105

Jieeess,då var sminket på o nu äre håret som ska få sig en rejäl omgång,haha..:P kan tillägga att jag tog av mig halsbandet då det blev alldeles för mkt o så pråligt tyckte jag..

image106

Jag- men hallå, håll inte kameran så högt upp för då ser man ju dum ut i ansiktet.. (Martin bryr sig inte)
Jag igen: aja men då är inte jag med.. (och därav den sura minen;) haha.=P

image107

Är kortet taget nu?? Martin: Nej kom.. jag: aha..!

Nej nu får de räcka för ikväll! ska krypa ner brevid min sodastremade oboy,min darling!
hejpåre!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0