"I want a afro summer" -hahahah....

Gårdagen va mkt trevlig me S och de andra, våran mat blev muco god=) mycke snack o minnen togs upp.. och de är lite de rubriken har med o göra..=P
Idag ska jag plugga, träffa syo,äta sista lunchen me S(haha låter som att vi aldrig får se varandra mer:p) men hon åker ju hem så måste passa på att ha lite pepp o girltalk innan hon drar.. sen blire väl plugga igen,bodyjam ikväll me Ida..ska bli kuuul.. har längtat hela veckan..=D så sjukt roligt,nya passet! me like it!
Nu sitter ja o väntar ut tiden på denna tråkiga lektion,men jag är iaf klar me övningarna vi skulle ha gjort tills idag..
ska gå till bibblan,men först äta frulle här på skolan..

så mkt o göra samtidigt som ångesten kryper på mej..känns faktiskt riktigt jobbigt me allt.. det är ju trots allt min framtid de handlar om, ja vet inte vart jag e på väg eller varför.. jävla skit.. sch..man mår nästan illa o de far runt jobbiga o ångestfyllda tankar, ni som varit där vet vad jag pratar om.. pepp tack!!

Nu slutar jag här! yeeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0