Its a new day!

Jieess.. hade riktigt kul igår.. första var vi alla tjejor hemma hos Emelie och hade riktig girlskväll! gick sedan ner på krogen och sen var ju den stora frågan vart vi skulle gå.. några ville till lotus o vissa till nybron.. ja var spilltad mittuti,hade nog helst gått till nybron men efter mkt om o men så hamna vi på lotus.. dansade o hade roligt.. så kul att kunna släppa loss o inte bry sig om vad andra tycker.. syftar på ett visst gäng som satt o glodde hela kvällen,booring.. varför betala 100spänn för o sitta o se dryg ut me en cider i handen hela kvällen`? verkar ju skit dumt enligt min mening..iaf så åkte ja hem sen, M hade skrivit gullig lapp till mig så blev så glad o varm inombords.. min plutt!! gick o la mig o vakna vid 8,sällskapa me M när han käka frukost.. då hade ja bara sovit 5 timmar,gick o la mig när han drog till jobbet o somna, gick upp halv 12! ångest! men de gör inget.. nu ska åka in till stan o lämna filmen M hade hyrt, byta klänningen på gina till en annan ja sett o sen ska ja shoppa lite små grejs.. åker sen på middag hos mamma o pappa,ska bli gott me Lax=) sen blir de myspys me M ikväll framför tven..ska ju jobba i morgon så blir inget häftigare ´än så.. rätt skönt ju.. nej nu ska ja åka! hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0