Lucky lördag!=)

Idag har vi städat o städat o rensat överallt i hela lägenheten,förutom bland alla tidningar som vi inte orka med! jag har fixat ordning bland alla mina kläder och underkläder så nu är de snyggt o prydligt..synd bara att man inte kommer vara så duktig o stå där o vika alla trosor o strumpor sen när man har tvättat allt..=P men de känns bra.. feels good just nu.
och så hade ja jätte trevligt igår me Madden, vi hade tjejsnack o kolla på vingar av glas, ja tror ja åkte hem vid 3-halv 4 i natt..haha..
så idag blire mysmiddag ute,ska bli skit kul.. vi ska klä upp oss upp över öronen..haha..fjantigt kanske o överdriva? nej kul=D ja ska ha mina svarta pumps,min svarta väska,jeans med en partyaktig svart topp/min kortärmade skjorta me skärp..kanske inte blir så överuppklätt iaf..ja ska ju ha jeans..ja e fegis på kjol o sånt..:P Martin ska iaf ha sin fina skjorta o lukta sådär gott som bara han kan..ahhh=) kärlekens tecken ikväll..haha romantiker då=)
så ska vi på födelsedagsfest sen efter våran middag.. de ska bli kuligt! men går nog inte med ut på krogen..får se.natten e ju ung;)
Nu ska ja åka till ÖB o handla städsaker,haha..hushållaren numero 1 e jag..or not!=P
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0