men åhhh..

Har insett just idag att jag har tok mycket att fixa i skolan.. allt bara damp ner framför mig.. håller ju visserligen koll på mina skolgrejor men kanske inte insett hur lite tid en vecka är.. o att det är vecka 17 av nån konstig anledning är för mig ett mysterium..jag tror fortfarande att de är vecka 16 o att mitt tal i svenskan, uppsatsprovet,datainlämningen,dataprovet,samhällsprovet och vg-mvg uppgifterna inte ens är klara.. jag måste klara detta.. klarar inte av att sitta hemma iaf,de blir man ju inte klok på.. gör bara massa annat,som nu, bloggar när ja måste klä på mig o gå ner till biblioteket.. och ja har funderat på att införskaffa mig en mindre laptop som går att plocka me sig.. denna är ju widescreen och skit klumpig fastän de är en laptop.. är ju inte min ännu men funderar på att skita i att köpa den.. en mindre är ju så mkt smidigare.. får blir till hösten då i sånt fall i samband me plugg! Nej nu ska ja fixa till mej,gå ner till biblioteket/cafet o plugga hela dagen lång.. tjohoo vilken skolångest! vet inte ens om jag hinner med att träna i morgon! suck.. ja som måste röra på mig mera.. räcker inte med 2-3 pass per vecka.. behöver väl snarare 4-5 pass för att få fart på fläsket som ska bort! lite ångest där med! hela jag är orolig,stissig,lite halv grinig och stressad.. aja.. kör in huvudet i skiten o gört bara!
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0