Ny dag..

Japp o jag vaknade på tomk för sent, var ju vaken vid 9 och tänkte gå upp men somnade om efter M hade pussat mig Hejdå..:/ ångest!! ja hatar att vakna sent! och idag har jag en hel fullspäckad dag,typ..:P
ska iaf sitta me samhällen nu någon timma,sen blire biblioteket och träffa Hanna o plugga lite svenska.. träffa S och hon ska shoppa o ja ska vara smakråd..vilket kommer leda till att ja också shoppar lite, I know myself..men de gör inget..=P
sen ska vi iväg o handla mat o sen hem till en kompis till oss o vi ska laga mat o så ska ja hämta Martin så han får vara me också.. blir helkväll där,sen hem o sova..
kanske måste käka lunch också.. känndes som att ja åt frukost nyss ju..haha...

Har setat o skrivit ner allt ja ska söka också.. ångest för detta alltså!!jag kommer inte att komma in, ja kommer få stanna här i hela mitt liv o ha ett ruttet jobb o bli gammal o bitter.. tänka positivt var de ja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0