Obs!obs!obs!

Hej på er mina kära läsare!
Idag är de tisdag o igår jobbade ja hela dagen,sen träffa jag o Martin H o käka lite glass o åkte ut till rusta för att inhandla diverse grejor..sen åkte ja o M till ekängen för att storhandla mat.. gick ju på endel,men de är bra..nu har vi mat..förutom tomater,ja trodde M plockat de i samband me paprikan men icke,han trodde detsamma om mig när ja plocka lök..haha..KOMUNIKATION AB!;)
Vi käka mat o kika på outsiders o spela lite spel igårkväll..sen somna vi som två grisar direkt när man la huvudet på kudden..skööönt! upp idag o fick skjuts till lektionen så han kunde ha min bil..men de gör inget,jag ska plugga idag o handla ett linne ja sett på gina..sen ska ja iväg vid 16.. sen träna..hem o äta..kolla desperate housewifes..my favourite show!=D
och i morgon ska ja jobba..suck suck.. ja o E hade ju planerat en heldag..men får bli efter jobbet ist...vi ska till V-rås o shoppa,vara tjejiga..laga mat o snacka massa skit..en riktig tjejdag me andra ord..ser verkligen fram emot de.. och så ser ja fram emot tvåvåningsfest på lördag..=)
Nu ska ja lyssna här!kanske skriver senare!Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0