Please..

Nu e ja hemma igen..har setat på biblioteket o pluggat som en gnu.. så nu börjar det sätta sig, på en lite högre nivå..hoppas jag?! men provet ja hade i morse på en annan kurs satsar jag bara på G, orkar inte engagera mig mera i den eftersom jag inte behöver den..
Sitter här o lyssnar på take you there, så bra.. o så varvar ja med lite annat också.. flashing lights är en låt ja bara älskar, kanske för att vi har den på bodyjamen men tycker den e så bra!=)
Nu ska jag göra lite the och renskriva allt på datorn.. jag är lite old fashion, jag måste skriva allt på i kollegie blocket innan jag skriver allt i datan, jobbar väl bäst så o känner att de blir bättre av nån skum anledning?! de är ju lite jobbigt att skriva in allt bara..men de blir nog bra..
måste ringa I också, kolla om hon ska gå ner till stan eller om ja ska hämta henne innan träningen.. har ju lite skvaller till henne..hehe;)
dom ringde från jobbet o kollade om jag kunde komma i morgon men ja känner att ja måste prioritera skolan över den där skiten.. även fast ja behöver pengar så får ja leva på mindre nu men de gör inget, har ju lite generösa föräldrar ibland så ja behöver inte leva på nudlar varje dag..;P haha,de där lät ju snobbigt/drygt men asch, ni fattar säkert.. är man ensambarn så får man oftast mera utan att be om det eller tigga, sånt håller ja inte på med längre.. var ju annat förrut i yngre åren..:/ nu har jag pratat klart om pengar, är ju ett känsligt ämne för många.. kanske för mig med ibland? har inte reflekterat över det så himla mycket faktiskt.. o jag har blivit en flitig bloggare, inte för att mycke ja skriver är kul o läsa men kanske för nån uttråkad själ kanske?:P
Ni är välkomna att kommentera ifall jag skulle skriva nåt vettigt/klokt nån dag;)

De går bra för mig, fast de är många måsten o käppar i hjulet ibland men jag står kvar..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0