solen skiner snart e sommaren här!

Blir på så jävla bra humör när ja ser solen komma fram,känna hettan slå mot en o se alla sommarplagg i butik,skor o solglajjor:D
Helgen var superbra, reaggefest,krogen o vänner.. muco bra..=)
igår invensterade jag mig i ett par svarta pumps..skit snygga, 249kr bara på skopunkten..vågade inte köpa dyrare i brist på att ja inte använder dom dagligen:P S inspirerade mig genom att köpa me skyhöga klackar, så modig är inte jag,men de såg väldigt bra ut på henne o glad var hon..:D
Jag har fått tillbaka min motivation också, söker ju högskola nu på torsdag me lite hjälp av min studievägledare Diane så ja fyller i rätt rutor,haha..=P
får se om ja kommer in, hoppas o vill verkligen innerligt nu.. har aldrig velat plugga såhär mycke i hela mitt liv..stört men kul o bra känsla..=)
Just de, måste köpa en väska.. e trött på mina svarta/bruna skinnimitationsliknandeväskor så har spanat in en på Åhlens,ska kolla vad S tycker också senare idag..
Idag var jag galet trött men efter ja vart uppe 10min ´kanske så kom ja iväg o tom i tid till lektion,den va tråkig men iaf..fyller väl nån funktion..:p sen blev de biblioteket,plugga,sen träffa ja Hanna o vi gick till waynes o käka/fika..sen bibblan igen o nu e ja hemma.. funderar på att byta ut bodycombaten ikväll eftersom Ida inte kunde följa med o ja orkar/kan inte höra av mej till A heller.. så har tappat till motivation till just combaten.. önskar att bodyjamen gick varje dag,eller varannan åtminstonde! är fruktansvärt skitroligt!! kanske tar ett badhuspass, jag har ju mitt klippkort..känner mej inte redo för bikini sesong ännu men kanske en peppning att se sig själv i bikini att vilja träna mera? vad vet jag? ja låter så hård mot mig själv i denn blogg har ja märkt, men ni som känner mej vet att ja inte är lika strikt,även fast ja kanske skulle vilja/skulle behöva..sambokilon,yeey..Not=(
Jag förundras människor som kan proppa i sig allt o inte gå upp ett gram, glass,fika,go mat,såser,pasta..ja allt som "inte e bra".. vart tar de vägen liksom???? på mej syns de förmodligen efter sista tuggan,haha så jävla jobbigt!!
Nej nu ska jag nog ta mej i kragen o börja me samhällen här.. kanske skriver sen!

image99
från lördagen...

image100
haha ser ut som att min hals e helt stor,men om man kollar noga så är de faktiskt en hårslinga som ligger emot o förvränger lite..haha..jaja.. sura ser vi ut men är egentligen glada=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0