Tisdag..

Har lektion och klickar mig in här istället,haha..;) igår blev de mycke gjort för min del!
Jag var ute o gick på morgonen me Martin typ en halvtimme,sen gick vi o handla frukost o hem o käka..
fixade till mej och åkte in till stan vid 12-13tiden..blev lite jeansrea,haha han va så trevlig mot mig så idag blir jag ett par jeans rikare..dom va riktigt snygga faktiskt.. mörka wrangler för 600kr bara=) kan se om ja hittar nån bild på nätet o slänga ut ifall nån e extra intresserad;p
satt på biblioteket sen och pluggade exremt duktigt.. gjorde klart hela min svenska uppsats vilket är kanon,kan jag lägga all energi på samhällskunskapen idag.. ska boka in mitt prov idag.. vid 16 gick jag o Ida till badhuset o simmade, jag hade ju visst mitt klippkort kvar där så ja bjussa på lite simmning o ja fick sällskap..haha så bra=)
Åkte sen till tuna park för att träffa min kära mamma.. hon skulle köpa skor och självklart kommer ja hem med ett par nya.. ett par i färg! typ aprikos/rosaorange..ahh skit svrt att förklara så de låter snyggt!=p men dom kosta mig bara 199kr:D dinsko kan va bra för oss fattiglappar;) helt sjukt att min lön gick åt så jävla hårt denna månad,beror väl på bilen kanske,sen va ju S hemma också..gick endel pengar där....eller så är de ja som e slösaren själv o slänger pengar runt omkring mig som att de inte hade nåt värde överhuvudtaget?!! kan vara så!=/
sen hade ja lite ångest igår o klagade för mamma..haha.. men mammor e bra på att lyssna o klarar av att hantera de på ett bra sätt!
Sen var jag o S ute och gick skit långt,haha min nya promenadkompis..de är lite kul..nån som också får lyssna på mitt tjat om allt,men de verkade inte göra nåt alls,glatt lyssnandes o inte allt för besvärad,ellerhur?=)

Idag börjar desperate housewifes! som jag har längtat!! informerade Martin att tv är uppbokad hela tiden..i reklampauserna också! jag tror han fatta efter mitt tjat!;)

Nu kanske ja ska lyssna på läraren kanske?=P
träffa Linnsan efter denna lektion också,blir kul o se henne en snabbis..få lite skvaller..haha..=)
sen blire bibblan idag igen..träna ikväll me I om mitt skoskav inte gör allt för ont..de blöder ju vafan!
kanske skriver senare då!! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0