tjohooo

Godmorgon,har nyss vaknat! ska äta min frukost här strax.. skönt att ja kom upp i tid.. Martin fick för sig igår att han ville ut o powerwalka/jogga vid 23 tiden,ja är inte lika alert vid den tiden så ja gick i rask takt brevid,blev en bra runda o mkt snack.. de är de ja gillar,spontanitet..mera sånt i en relation får en att aldrig vilja lämna<3 även om de bara är en futtig promenad..
idag blire inge häftigt alls,ska plugga,träna o laga mat..även gå i mina nya jeans också..kan tillägga att de blev ett par andra,fortfarande wrangler men i en annan blåfärg.. tyckte inte dom ja hade lagt undan satt lika smickrande när ja prova dom igår..synd..dom va verkligen snygga men de är detta också o bara kosta mig 399kr..=)
haha o i morse fick ja en check från min bilförsäkring att ja fick ta ut 64kr,haha.. tack,man ska vara glad över de lilla=P
nej nu ska ja duscha o göra mig i ordning för bibblos! Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0