Torsdag.

Hallå bloggläsare!
Nu är det äntligen torsdag,denna vecka har gått fort men varit effektiv för min del.. idag har jag super mkt o göra..
har lektion nu o efter det blir de lite frukost på skolan o plugga.. sen ska ja til Mdh på möte..(o nej, jag har inte sökt dit om de var nån som undra;) anyway..sen blir de plugga plugga plugga..kanske en promenad me M?! sen ska ja träffa L på stan,ska på komungrejs..sen blire bodyjamen om ja hinner.. sen hem o käka,duscha o kika på lyxfällan,efterlyst o insider.. ni ser, fullspäckat schema idag;) haha nej skämt å sido..men de kommer gå snabbt men de behövs massa plugg! ska hinna plugga i morgon med.. måste prestera bra.. vill inte göra det halvdant.. vill göra det bra så de känns bra..alltid bra med mål.. då blir jag motiverad..=)
Helgen blir fömodligen ganska lugn.. beror ju lite på.. ska iaf shoppa eftersom ja får lön i morgon,men tyvärr så blire inte sthlm pga provet!=/ usch,prov på en lördag liksom..bra dag att lägga den på=/
nej nu ska ja jobba vidare!hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0