13augusti 2008!

Heej bloggen o alla nya(o gamla läsare). idag är ja leedig! har haft en del o göra endå.. för de första blev ja väckt av ett samtal o sen gick ja upp o var ganska seg.. men anyhow,min dag har bestått av packa packa packa packa..skrika åt kartonger som  inte vill som jag vill=P nee men fick ner en maaasssa saker så de är bra..sen har jag shoppat,shoppat shoppat.. det blev en svart jacka och 2 par skor, muggar från zone,en klocka o lite smått o gott..e nöjd iaf!=)
vill införskaffa mig ett par svarta chinos också + klippa mej.. ja ser fan inte klok ut i håret,haha..de är stooort o bångstyrigt o inte platt utan står åt alla håll(de är en lätt överdrivning här men iaf känns de så).
I morgon blire massa telefonsamtal,träffa Em när hon vaknat o gjort sig klar..sen ska ja hem till mamma o pappa o fixa lite mera..hälsa på alla djuren=)
tråkigt inlägg?
liiiiiite kanske va?;)
Men anyhow.. tänkte faktiskt skriva ett långt inlägg där ja "öppnar" mig nåndag..men men.. iaf,så ni alla nyfikna läsare vet.. jag har ju alltid älskat Göteborg,den staden är verkligen the shit,härliga människor,underbar miljö nära vatten,långt från all stress o småstadssnackaskitkännaigenvarendamänniskapåstansituationen.. och ja, jag älskar den staden.. men jag är jävligt nöjd över mitt val nu o de kan inte bli bättre än såhär..perfektion. Minns ni bilden från tidigare inlägg???

Hello!!

De va allt! nån som vet en bra bloggsida föresten???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0