1augusti!

hej bloggen!
Nu sitter man här o ska strax sova..har jobbat idag och ska jobba i morgon också o på söndag.. de går faktiskt bra för mig där,trott de eller ej;) jag trivs,vilket är bra..eftersom ja jobbar så pass mkt=p
vad har hänt de senaste dagarna då? jobbat! hahaha..men ja tänker på att hösten kommer bli grym me både lön från sjukhuset o nuvarande jobbet!=) pengar är ju aldrig fel då de kommer gå åt som smör i höst!=)
har saknat S grymt mkt nu när hon varit i england en vecka o är lättad över att de fått tag i boende på ett ställe nära skolan!=)
Har även varit i västerås 2 ggr denna vecka..shoppat har ja också gjort.. cdskivor,dvdfilmer,en digitalkamera,och en outfit till våran fest.. shorts,topp och smycken då de ska vara ett tema som går i sommarens tecken..haha töntigt de där lät då? men vi har gått in stort för detta evenemang så ni som kommer,ja längtar efter att ni ska få se hur de kommer se ut här hemma!;) Jag o M har bestämt oss för att spela sönder grannarna som härjat så pass mkt i år o på olämpliga tider att man knappt kunnat sova vissa nätter...men de tar vi igen nästa vecka! bra att barnfamiljen flyttat så man inte stör dem!:) ser verkligen fram emot detta!=) jag hoppas inte ja glömt någon nu bara..=/

Just nu är M ute på krogen..han skulle va jätte fin me sin sjal/halsduk han fick av mig o nya tröjan=)
har legat o ätit genmanipulerade vindruvor,druckit mängder me pepsi o glott på paradise hotel som går i repris,följde aldrig detta när de sändes men nu e ja fast..haha vilka jävla pack de finns till alltså! haha..

Ja saknar Emelie,hon o ja jobbar ju om varandra hela tiden..inte kul! men vi kanske kan ses på måndag,då ja är ledig! jihoo! man uppskattar verkligen lediga dagar nu! känner i ryggen att man arbetar med överkroppen..folk har en tendens att ställa upp tunga saker på rullbandet på jobbet!
Nu ska ja nog ta en dusch o sen somna till ett avsnitt av sex and the city!
var på bio igår o såg mamma mia,underbart bra film! gillade den massor! så när den kommer o satc kommer så kommer dessa filmer stå på min hylla.. o så ska madagaskar 2 komma ut,haha ettan är ju så rolig! den ska ja införskaffa mej, de lilla barnet i mig talar!=)
Hejdåbloggen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0