bloggabloggablogga.

hej läsare! Min dag har varit great, ja träffade S o vi gick o fika på espresso house..sen shoppa ja ett par skor för bara 74kr! dom e så fulsnygga,haha love them!
åkte hem o käka hos mamma o pappa o satt o snacka länge om allt...skönt att ha såna kvällar=)
nu sitter ja o väntar på min kärlek som varit security vakt på Winnerbäck konserten..
vill ni se bilder från festen föresten? ska se om de inte segar,slänger upp några..(de var ju temafest,beach)


folk.. glassigt parasoll va?=)



Danne,Ken o Stanish


Emelie,Sandra,Danne,Ken o Jag.


KÄÄrlek broshan..Pirre som blir överröst me kramar av Martin


jag som,gör nåt??!=p


Pirre,Madde o Annie


Emelie o apMoa


Sandra är en gryyyyym fotograf efter lite för mkt av de goda;P

nu ska ja nog sova!hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0