förbannat stolt.

hej igen..jag har inte kommit iväg än.men ja har ju en vecka på mej;)
jag sitter här o kikade igenom mina mappar på datan o så dök ja på mitt personliga brev till utbildningen..de som ja kickade ass med,okej de där lät ju töntigt?:p
men iaf, jag satt o tänkte på hur jävla stolt jag är över mig själv, jag har haft de bra men endå inte mått så bra på en längre tid,men bestämde mig för att fan inte ge upp, ja gick till sjukan,städade de där jävla rummen,ja pluggade komvux på sidan av faastän hjärnan o kroppen sa ifrån.. ja höjjde betygen i alla dem ämnen ja läste,data,sam,svenskakurserna,höjde från ig till VG o mvg...de var motigt.. men ja kämpa..sen trilla brevet in, de ville ha mig på intervju för att brevet var så bra så de ville testa mig..ja o pappsen slängde oss in i bilen en vecka senare,bilade i nästan 6-7timmar för att ja skulle få komma på en intro/intervju.. de var många personliga frågor,de var frågor som de ställde för o testa mig..de var frågor som verkligen var nääära hjärtat,sen var de lite roliga också.-..ja svara ärligt på allt... ungefär 4 veckor senare fick ja antagningen! ja hade kommit in! o här sitter ja o är förbannat stolt o läser mitt personliga brev o känner stolthet inom mig, jag har lyckats..jag fucking did it! de känns så bra att de tog in mig för hur ja var som person o inte för mitt snitt..eller ja,de går ju efter de med..men iaf!
Så nu ska ja åka! skulle bara skriva mitt lilla egoistinlägg,för de är de minsta ja är som person igentligen..men nu ska ja fan fram o visa vem Moa är!
hahah hejdååååå bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0