måndag

hej bloggen!
Nu äre måndag o ja sitter här ganska seg..ska strax in i duschen o sen iväg till ÖB för o inhandla flera flyttkartonger..sen ska ja tok rensa här hemma o lyssna på peppmusik as högt!! jag e lite down idag,vet inte varför.. jag antar att ja är stressad o att allt känns så långt borta..fast de är bara en vecka kvar till skolstart! o jag åker om ca 6!! liksom nu i helgen drar jag...jag drar, jag kommer aldrig bo här! det är så sköööönt! Jag o S var nere på stan för några dagar sen o så snacka vi om varför vi så gärna ville bort, o då kom vi fram till att för de första är detta en liten stad,man har vart här i snart 21år..sett allt..sen har folket här(även vi två) en tendens att stänga in oss, vi har vår lilla ruta o snackar nån på bussen me oss så tror vi att personen är ute efter ngt.. man kan inte bara vara jävligt trevlig förutom på lördag kvällarna vid runda kiosken kl halv 3 o alla e snorpackade.. är de inte lite så? det är definitivt så i småstäder.. de säger ja inget om,de är inte bara i etuna de är så.. fast ju längre ner eller upp man kommer så känns de genast lite mera uppskattat att få börja om o vara så som man vill vara..inte ha nån "mask" på sig..kolla snett...veta vilka alla är osv...haha oj vilket ärligt inlägg detta blev! men hej o välkommen då;) iaf så har ni ju fattat att jag ska ned, för de är nedåt i vårt avlånga land man vill vara..nu råkade detta bli nästan överdrivet långt ner,kommer kanske börja me skånska tom?haha..fast de skulle verkligen inte göra mig nåt, ja älskar dialekter av alla dess slag! norrländska,skånska,göteborska,värmländska..ja allt!
Nu ska ja lyssna o sjunga as högt till glorious o duscha!!!!!! nu blev ja på bättre humör.. nu lääääääääängtar ja efter inspark,nya ansikten,ny milö,vattnet(hamnen)..eller öarna vafan!:P, studentlivet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pussshejhårspray!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0