Onsdag redan?!!

Heej bloggen! det är alltså onsdag redan..jag har inte hunnit reflektera över dagarna som kommer o går..de känns som en evighet som bara rullar framåt..men ärligt,ja menar..ta i natt tex. jag fick såna cp tankar att ja bara var tvungen o resa mig,gå ut till datan o sitta här lite o tänka..haha,sjukt va? jag tänkte på alla mardrömsupplevelser.."tänk så hittar ja inte dit," "tänk så säger ja nåt konstigt,skrattar skumt eller bara säger konstiga saker till mina klasskompisar"..Ni hör ju,bara såna tankar som normalvis inte brukar cirkulera i mitt huvud, men nu har de börjat gjort de, eller iaf i natt! o ja känner att ja e nervös men hellre de än o bara gå på,man vill ju inte flyga på sina nya klasskompisar direkt! o nu har ja nog dragit de flesta hemskheterna i hjärnan så nu ska detta gå bra! ja ska köpa jeans o väska idag..fick bonuscheckar från HM idag,yeeeey! man fick se hur mkt man handlat för genom året som gått.. o de var inte lite kan ja tillägga!:P
Jag va ute hos mina föräldrar igår o käka mat o lämna massa saker som ska ner..ja flyttar ju alltså helt ut på söndag..känns som sista gången som sambos också ju,men han kommer ju efter,men iaf! Han har vart så fin mot mig hela veckan,känns underbart!

Ja kom faktiskt upp i tid, käka frukost,ringde runt som en tok till allt o alla, kollade me allt inför flytten o så.. så ja känner mig duktig..ska iväg till willys strax o hämta kartonger..fan va löjlig ja är, ja våga inte sno några när ja var där i flera veckor o jobba utan ja skickar S på de,hahah..men hon jobbar ju ute på golvet,ja var ju bara kassatjej så de kändes mera naturligt att Sandra skulle fråga..=P sen ska ja till ekängen o hämta mitt ica kort..sen ska ja till tuna park o shoppa loss..sen ska ja ner på stan o träffa Linn,sen ska ja hem o slänga in allt i bilen,sen ska ja till mamma o pappa igen o fixa mina papper,slänga dit flera grejor..äta mat igen kanske... intresant läsning??=) då har ni koll på mig denna onsdag!5 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!! counting down!!!!!!!!!!!!!!!
hejpådej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0