räkna räkna räkna...

hej idag igen bloggen!
Jag sov på tok för länge men har haft en slapp dag hitills..gick upp före 12 iaf;) 
våran lägenhet ser ut som skit,de är skit överallt...kartonger,tvätt,påsar,skor...suck...men antar att man får leva i kaos ett antal dagar till...=p
jag fick mina skattepengar idag.haha jag trodde redan ja fått dem? men pengar sitter ju aldrig fel när ja shoppade lite igår..så ja kan handla lite mera nödvändigheter idag så som smink,BH,chinos,block o sånt..
jag ska träffa Sandra efter hon slutat,Em hade blivit inringd från jobbet så vi ska ses i morgon innan ja börjar.
jag ska bara jobba 3 dagar sen är jobbandet slut för min del för denna gång..ska endå bli skönt..de tar ju as mkt på överkroppen me alla varor,de är faktiskt inte bara o "scanna",=P o endel kunder är faktiskt skit jobbiga..;P
blablabla.. jag ska gå o sminka mig nu o sen ska ja till banken o hämta money!
ska hem till mamma o pappa idag.blev ju inget igår..men vi ska eventuellt äta o prata viktigheter..så som lån,kartonger,flyttbilar osv..
jag kan knappt fatta att detta verkligen,påriktigt händer... fy fan vad jag förtjänar detta o vilken höst det kommer bli! oj oj oj.seriöst,detta händer verkligen mig! mig mig!!!
De blir ju en roadtrip ner iaf, ja tar me mammsen för M ska jobba, o ja vågar/ vill inte åka 60 mil ensam i bilen,så hon följer me ner o sen tåget hem,snällt va? jag kommer flytta ca 60 mil från liiilla etuna,ja eller M ska ju också flytta med!! oj oj..jag är fortfarande förstummad..ska njuta de sista ca10 dagarna nu! nu ska ja duscha!Heeeejs!!!!








haha fjantig ja e..? japp de är jag,and I fucking like it!!!!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0