Regnsöndag.

hej bloggen!
igår var det dagen D,alltså dags för våran efterlängtade utflyttningsfest me tema beach/sommar.. ja var mest nervös att de inte skulle komma så mkt folk, att folk skulle tycka de va trist eller nåt..men ack så fel ja hade.. vid 19 kom några,senare vid 20 så bokstavligt talade strömmade de in folk..vi var hela lägenheten..alla vänner o bekanta.. o mitt o M:s tal blev succé..festen innehöll allt en fest ska innehålla..de hände sånt som alltid händer på fester, nån blir för packad,nån måste gå hem,nån drar vidare,några som dansar,en granne som ber en dämpa musiken,några som raggar(haha),fyllesamtal men bäst av allt en jäkla massa skratt! hahaha..dock så tog ja inte så många bilder,men ska sno från några som var flitiga fotografer...
vi skulle efterfesta men när vi kom in till stan så var de slut?..men iaf,ja var trött o klockan var efter 3 så ja o M åkte hem.. gick upp idag o städa..gick ganska fort..även fast de var så jääävla mkt soppor.. alltså de stod 4 stycken 125liters säckar fullproppade utanför dörren! haha...what a night! tack alla som kom o gjorde en av min o Martins sista kvällar med er!
ja är så glad just nu över mitt liv! nu ska ja jobba hela veckan..sen bär de vidare! byter blogg till hösten men ser till att ni som känner mig o vill läsa ska få veta adressen;P
så nu börjar counting down..15.
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0